Kuidas osta?

Korduma kippuvad küsimused

Allpool oleme kirja pannud vastused klientide poolt enim küsitud küsimustele. Juhul, kui Sa ei leia siit vastust oma küsimus(t)ele, võta meie klienditeenindusega julgelt ühendust.

Kirjuta
Saada meile küsimus
 
Helista
+372 661 3014

KKK

Kuidas osta?

eCoopi keskkonnas saad valida, kas soovid toidukaubad tellida soovitud ajavahemikul kulleriga koju või jahutus- ja külmutusseadmetega varustatud toidukappi.

Juhul, kui tellid kaubad kulleriga koju, pead tellimuses märgitud ajavahemikul olema kodus ja telefoni teel kättesaadav, et kuller saaks kaubad mugavalt Sinuni toimetada.

Juhul, kui tellid kaubad eCoopi toidukappi, pead märgitud ajavahemikul ise toidukapi juurest läbi astuma ja kaubad sealt välja võtma. See on imelihtne! Kauba kättesaamiseks pead sisestama vaid koodi, mille saadame Sulle eelnevalt SMSiga.

Allpool oleme kirja pannud vastused eCoopi klientide enamlevinud küsimustele. Juhul, kui Sa siit oma küsimus(t)ele vastust ei leia, võta julgelt ühendust meie klienditoega.

Kuidas tellimus vormistada?

  1. Logi sisse ja seo kehtiv Säästukaart oma kontoga või esita tellimus külalisena.

  2. Leia soovitud tooted ning lisa need valitud koguses ostukorvi.

  3. Kontrolli üle ostukorvi sisu ja vali endale sobiv kättetoimetamisviis, kuupäev ning ajavahemik.

  4. Soorita makse Säästukaart Plussiga või internetipangas.

Kas mul peab olema konto, et eCoopist osta?

Meie e-poest tellimiseks ei pea olema registreeritud kasutaja, ent konto omanikele pakub eCoop erinevaid lisavõimalusi:

  • kui seod oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi e-poe kontoga, saad soodsaima hinna ning teenid boonuspunkte ka e-poe ostudelt,

  • oled esimeste seas, kes kuuleb uutest sooduspakkumistest,

  • saad ülevaate tellimuste ajaloost,

  • saad koostada ja salvestada ostunimekirjasid,

  • saad määrata Sinu jaoks olulisi teavitusi ja keele-eelistust.

Loo konto mõne hiireklõpsuga!

Kuidas ma kauba eest tasun?

eCoopis avaneb pärast tellimuse vormistamist valik, kas soovid tehtud tellimuse eest tasuda Säästukaart Plussiga (telli siit) või pangakaardiga pangalingi kaudu. Oste saavad teha nii Coop Panga, LHV, Swedbanki, SEB kui ka Luminori kliendid.

Maksmine toimub turvalises maksekeskkonnas väljaspool eCoopi keskkonda.

Kas e-poes kuvatavad hinnad on käibemaksuga?

Kõik eCoopis kuvatavad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kui palju kauba koju või toidukappi tellimine maksab?

Tellides kauba koju või toidukappi lisandub ostusummale 5 € suurune transporditasu. Kui tellid tooteid enam kui 25 € väärtuses, transporditasu ei lisandu.

Praegu pakume transporti Tallinnas ja selle lähiümbruses ning Pärnus ja selle lähiümbruses. Kontrolli, kas Sinu aadress asub meie tarnepiirkonnas siit ning leia omale mugavaima asukohaga toidukapp.

Millal ma tellitud kauba kätte saan?

Tellimuse vormistamisel saad valida endale sobiva kuupäeva ja ajavahemiku, mil selle kätte saad.

Enne tellimusega jätkamist veendu märgitud aja sobivuses, sest pärast kokkulepitud järeletulemisaja möödumist toidukapid tühjendatakse ja siis enam kaupa kätte ei saa. Kui tellid kaubad kulleriga, aitab ajast kinnipidamine aga kulleril oma tööd planeerida.

Kus toidukapid asuvad?

Toidukapid asuvad:

  • Kadakas (Neste tankla Kadaka tee 60)

  • Sikupillis (Alexela tankla Tartu mnt 87b)

  • Uues Maailmas (Neste tankla Suur-Ameerika 49/Koidu 47)

  • Veerennis (Alexela tankla Vana-Lõuna 30)

  • Haaberstis (Neste tankla Paldiski mnt 98)

  • Pelgulinnas (Neste tankla Sõle 25a)

Kas ma saan toidukappi tellida mistahes toote?

Toidukappi tooteid tellides võib juhtuda, et mõni toode ei mahu sinna oma mõõtude või tellitud koguste tõttu. Sellisel juhul tuleb eCoopis juba enne tellimuse vormistamist teade, et soovitud toodet ei ole toidukappi võimalik tellida.

Millise säilivusajaga tooted mulle komplekteeritakse?

Meie komplekteerija valib Sinu ostukotti alati tooted, mis on kõige värskemad ja kõige pikema säilivusajaga.

Kuidas on tooted pakendatud?

Meie komplekteerija pakendab muudest toodetest eraldi nii puuviljad, juurviljad kui ka kodukeemia.

Kuidas tagatakse transpordi käigus toodete värskus ja säilimine?

Toodete transportimiseks kasutame külmikutega, sh sügavkülmikutega, varustatud kaubikuid. Selleks, et toidukaubad toidukapis oma omanikku oodates kenasti säiliks, on ka nemad varustatud spetsiaalsete jahutus- ja külmutusseadmetega.

Mis on ostunimekirjad?

eCoopi kasutajana saad endale koostada personaalse ostunimekirja, mida näed ja saad muuta iga kord e-poe keskkonda sisse logides. Samuti saad seda mugavalt jagada sõprade või pereliikmetega, kes saavad seal samuti soovi korral muudatusi teha. Ostunimekirju võid koostada piiramatult.

Kas kaup tuuakse vajadusel ka viiendale korrusele?

Jah, kuller toob Sinu kauba koduukseni olenemata sellest, mis korrusel Sa elad.

Kas keegi teine võib vajadusel minu tellimuse vastu võtta?

Jah, vajadusel võib Sinu tellimuse võtta vastu või sellele järele minna keegi teine.

Sellisel juhul tuleb kullerile esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, juhiluba või pass) või tellimuse number. Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja/või tubakatooteid, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata.

Toidukappi tehtud tellimusele saab järele minna see, kellel on olemas tellija numbrile saadetud PIN-kood, mis toidukapi uksed avab.

Kas e-poest tellides saab arve?

Tellimus antakse Sulle üle saatelehega. Pärast kauba üleandmist saadame Sulle e-posti teel lõpliku arve. Kõiki arveid ja tellimusi on Sul konto omanikuna võimalik vaadata ja alla laadida ka kontohalduse vaates tellimuste alt.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui tellimus on juba esitatud?

Muudatuste tegemiseks võta kohe ühendust meie klienditeenindusega epood@coop.ee või helista numbril +372 661 3014.

Mis on asendustoode?

Juhul kui Sinu tellitud toode on laost otsas, asendame tellitud toote analoogse tootega. Kui tellitud toode on vaja asendada, proovib e-poe töötaja Sinuga ühendust võtta telefoni teel ning leida ühiselt parima lahenduse toote asendamiseks. Juhul kui me Sinuga ühendust ei saa, asendab teenindaja toote oma äranägemisel.

Kui Sa ei ole valitud asendusega rahul, on Sul alati õigus sellest kättesaamisel loobuda. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem kui Sinu tellitud toote müügihind ja/või kogus, tagastame toote müügihinna vahe. Kui asendustoode on tellitud tootest kallim, ei pea Sa juurde maksma.

Mis saab, kui minu tellitud toode on laost otsas?

Juhul kui tellitud toode on laost otsas, püüame selle asendada analoogse tootega.

Kui peame tellitud toote asendama, proovib meie e-poe töötaja Sinuga telefoni teel ühendust võtta ning kokku leppida selles, kas ja mille vastu toote asendatakse. Juhul kui e-poe töötaja Sinuga ühendust ei saa, asendab ta toote võimalikul parimal viisil ise. Sellele vaatamata on asendustootest Sul alati võimalus kauba kättesaamisel loobuda.

Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda või asendada, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tehti makse.

Miks ma ei saa sobivat kaalu ise sisestada?

Kõikidele kaalutoodetele on määratud kaalutoodete sammud sõltuvalt tootest ja komplekteerimise võimalikkusest. Kaalutoodete sammuks on ühe toote keskmine kaal (v.a puu- ja juurviljad). Kui toode kaalub vähem kui Sa tellisid, tagastame hinnavahe. Kui toode kaalub rohkem kui Sa tellisid, ei pea Sa juurde maksma.

Avastasin üleantud tellimuse hulgast toote, mida ma ei olnud tellinud või mis oli defektiga või riknenud. Mida ma tegema pean?

Tellimuse kättesaamisel palume tooted hoolikalt üle vaadata. Kui tellimuse hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, saad need kohe kullerile tagastada.

Juhul kui avastad tootel puuduse pärast tellimuse üleandmist, tuleb sellest kohe teavitada eCoopi klienditeenindust: epood@coop.ee või +372 661 3014.

Kas ma teenin ka eCoopis oste tehes boonuspunkte?

Jah! Selleks pead oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi oma kontoga siduma. Seda saad teha klikkides valikule „Lisa Säästukaart“.

NB! Praegu ei kogune e-poes Säästukaart Plussiga makstes 10% rohkem boonuspunkte.

Kas sünnipäeva soodustus kehtib ka e-poes?

Jah, sünnipäevasoodustus kehtib ka e-poes.

Kas e-poes tehtud ostud lähevad Volkswagen Passati autoloosis arvesse?

Jah, osaled automaatselt autoloosis, kui:

  • ostad Coopi kauplustest või eCoopist ühe kuu jooksul kokku vähemalt 50 € eest;

  • kasutad oste tehes Coopi kliendikaarti, milleks on kas Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop Panga pangakaart.

Iga järgneva 50 euro täitumisel kuu ostusummas Sinu võiduvõimalus suureneb. Näiteks juhul, kui ostad Coopi kauplustest enam kui 100 € eest, osaled loosimises kahe piletiga, 150 € korral kolme, 200 € korral nelja piletiga ja nii edasi. Igal kuul toimub uus loosimine ja ostusumma alusel virtuaalsete loosipiletite arvestamine algab otsast peale.

Autoloosis osalemine on automaatne – kliendiprogrammi süsteem peab ise arvestust, kui palju virtuaalseid loosipileteid Sa kuu jooksul endale kogud.

Kuidas ma saan tooteid tagastada?

Tooteid saab mistahes põhjusel tagastada (lepingust taganeda) kohe kullerile, Laagri (Pärnu mnt 558a, Saue vald), Lasnamäe (J. Smuuli tee 43, Tallinn) või Pärnu (Haapsalu mnt. 43, Papsaare, Audru vald) Maksimarketi klienditeenindusse 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vaja saatelehel täita toodete tagastamise osa (toodete vastuvõtmisel) või lepingust taganemise avaldus, mille saab eCoopi kodulehelt, Laagri, Lasnamäe või Pärnu Maksimarketi klienditeeninduses kohapeal.

Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, st originaalpakendis. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (st märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, perioodikaväljaanded (ajalehed, ajakirjad jne).

Kuidas saan oma salasõna muuta?

Logi sisse eCoopi keskkonda ja vajuta nuppu "Sinu seaded". Kontovaates klõpsa nupule „Muuda salasõna“.

Unustasin oma konto salasõna, kuidas pean edasi toimima?

Mine “Logi Sisse” lehele ja vajuta "Unustasid salasõna?" nuppu. Sisesta lahtrisse oma e-posti aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt eCoopi kasutajakonto registreerisid, ning vajuta nuppu "Saada". Saadame kohe Sinu e-posti aadressile uue salasõna.