Kuidas osta?

Korduma kippuvad küsimused

Allpool oleme kirja pannud vastused klientide poolt enim küsitud küsimustele. Juhul, kui Sa ei leia siit vastust oma küsimus(t)ele, võta meie klienditeenindusega julgelt ühendust.

Kirjuta
Saada meile küsimus
 
Helista
+372 661 3014

KKK

Kuidas osta?

enter image description here

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Kulleriga kohaletoimetamise tasu on 4,50 eurot (sisaldab käibemaksu). Kui Sinu tellimuse kogusumma on vähemalt 40 eurot (sisaldab käibemaksu), toome kauba Sulle koju kätte tasuta.

Praegu pakume transporti Tallinnas ja selle lähiümbruses.

Kontrolli, kas Sinu aadress asub meie tarnepiirkonnas.

Mis on ostunimekirjad?

Ostunimekirja saad ise koostada oma lemmiktoodetest. Nimekiri on igal sisselogimisel nähtav ja muudetav, samuti saad seda mugavalt jagada sõprade või pereliikmetega, kes omakorda võivad nimekirja muudatusi teha. Ostunimekirjade loomisel piiranguid pole, koosta kasvõi iga nädala kohta mitu nimekirja.

Kas mul peab olema konto, et eCoopist osta?

Meie e-poest tellimiseks ei pea olema registreeritud kasutaja, ent konto omanikele pakub eCoop erinevaid lisavõimalusi:

  • kui seod oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi e-poe kontoga, saad soodsaima hinna ning teenid boonuspunkte ka e-poe ostudelt,
  • oled esimeste seas, kes kuuleb uutest sooduspakkumistest,
  • saad ülevaate tellimuste ajaloost,
  • saad koostada ja salvestada ostunimekirjasid,
  • saad määrata Sinu jaoks olulisi teavitusi ja keele-eelistust.

Loo konto mõne hiireklõpsuga!

Kas eCoopist tehtud ostudelt teenib boonuspunkte?

Jah. Selleks pead oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi ostuprotsessi käigus registreerima vajutades nupule “Lisa Säästukaart”.

NB! Praegu ei kogune e-poes Säästukaart Plussiga makstes 10% rohkem boonuspunkte.

Kuidas tagatakse transpordi käigus toodete värskus ja säilimine?

Toodete transportimiseks kasutame külmikutega (sh sügavkülm) varustatud kaubikuid.

Millise säilivusajaga tooted mulle komplekteeritakse?

Meie komplekteerija valib alati tooted, mis on kõige värskemad ja pikima säilivusajaga.

Kuidas on tooted pakendatud?

Pakendame köögi- ja puuviljad eraldi pakenditesse. Samuti on eraldi pakendatud kodukeemia tooted, et need toiduga kokku ei puutuks.

Kas külmutatud tooted võivad transpordi käigus sulada?

Ole mureta! Toodete transportimisel kasutame külmikutega varustatud kullerautosid, nii et kõik sügavkülmutatud tooted jõuavad Sinuni külmununa.

Kas sünnipäeva soodustus kehtib ka e-poes?

Jah, sünnipäevasoodustus kehtib ka e-poes.

Kas kaup tuuakse vajadusel ka viiendale korrusele?

Jah, sõltumata korrusest toome kauba Sinu koduukseni.

Kas keegi teine võib vajadusel minu tellimuse vastu võtta?

Jah. Kauba kättesaamiseks palume esitada isikut tõendava dokumendi (ID-kaart, pass, juhiluba) või tellimuse numbri.

Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja/või tubakatooteid, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata.

Millal ma tellitud kauba kätte saan?

Tellimuse vormistamisel palume Sul määrata kättesaamise kuupäeva ja kellaaja ning aadressi, kus soovid kauba kätte saada. Vaata transpordi graafikut siin.

Milliseid maksevõimalusi pakub eCoop?

eCoopis on võimalik tasuda Säästukaart Plussiga (telli siit) või pangalinkide kaudu (Coop Pank, LHV, Swedbank, SEB, Luminor).

Maksmine toimub turvalises maksekeskkonnas väljaspool eCoopi keskkonda.

Kas e-poes kuvatavad hinnad on käibemaksuga?

Kõik eCoopis kuvatavad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kas e-poest tellides saab arve?

Tellimus antakse Sulle üle saatelehega. Pärast kauba üleandmist saadame Sulle e-posti teel lõpliku arve. Kõiki arveid ja tellimusi on Sul konto omanikuna võimalik vaadata ja alla laadida ka kontohalduse vaates tellimuste alt.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui tellimus on juba esitatud?

Muudatuste tegemiseks võta kohe ühendust meie klienditeenindusega klienditugi@coop.ee või helista numbril +372 661 3014.

Avastasin üleantud tellimuse hulgast toote, mida ma ei olnud tellinud või mis oli defektiga või riknenud. Mida ma tegema pean?

Tellimuse kättesaamisel palume tooted hoolikalt üle vaadata. Kui tellimuse hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, saad need kohe kullerile tagastada.

Juhul kui avastad tootel puuduse pärast tellimuse üleandmist, tuleb sellest kohe teavitada eCoopi klienditeenindust: epood@coop.ee või +372 661 3014.

Kuidas ma saan tooteid tagastada?

Tooteid saab mistahes põhjusel tagastada (lepingust taganeda) kohe kullerile või Lasnamäe Maksimarketi klinditeenindusse (J. Smuuli tee 43, Tallinn) 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vaja saatelehel täita toodete tagastamise osa (toodete vastuvõtmisel) või lepingust taganemise avaldus, mille saab eCoopi kodulehelt ja Lasnamäe Maksimarketi klienditeeninduses kohapeal.

Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, st originaalpakendis. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (st märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, perioodikaväljaanded (ajalehed, ajakirjad jne).

Mis saab, kui minu tellitud toode on laost otsas?

Juhul kui tellitud toode on laost otsas, püüame selle asendada analoogse tootega. Kui tellitud toode on vaja asendada, proovib e-poe töötaja Sinuga ühendust võtta telefoni teel ning leida parima lahenduse toote asendamiseks või lepib kokku asendusest loobumises. Juhul kui me Sinuga ühendust ei saa, asendab teenindaja toote oma äranägemisel. Asendustootest on Sul alati õigus kättesaamisel loobuda.

Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda või asendada, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tehti makse.

Mis on asendustoode?

Juhul kui Sinu tellitud toode on laost otsas, asendame tellitud toote analoogse tootega. Kui tellitud toode on vaja asendada, proovib e-poe töötaja Sinuga ühendust võtta telefoni teel ning leida ühiselt parima lahenduse toote asendamiseks. Juhul kui me Sinuga ühendust ei saa, asendab teenindaja toote oma äranägemisel.

Kui Sa ei ole valitud asendusega rahul, on Sul alati õigus sellest kättesaamisel loobuda. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem kui Sinu tellitud toote müügihind ja/või kogus, tagastame toote müügihinna vahe. Kui asendustoode on tellitud tootest kallim, ei pea Sa juurde maksma.

Miks ma ei saa sobivat kaalu ise sisestada?

Kõikidele kaalutoodetele on määratud kaalutoodete sammud sõltuvalt tootest ja komplekteerimise võimalikkusest. Kaalutoodete sammuks on ühe toote keskmine kaal (v.a puu- ja juurviljad). Kui toode kaalub vähem kui Sa tellisid, tagastame hinnavahe. Kui toode kaalub rohkem kui Sa tellisid, ei pea Sa juurde maksma.

Unustasin oma konto salasõna, kuidas pean edasi toimima?

Mine “Logi Sisse” lehele ja vajuta "Unustasid salasõna?" nuppu. Sisesta lahtrisse oma e-posti aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt eCoopi kasutajakonto registreerisid, ning vajuta nuppu "Saada". Saadame kohe Sinu e-posti aadressile uue salasõna.

Lihtsuse ja turvalisuse eesmärgil soovitame kasutada Facebooki kontoga sisselogimist.

Kuidas saan oma salasõna muuta?

Logi sisse eCoopi keskkonda ja vajuta nuppu "Sinu seaded". Kontovaates klõpsa nupule „Muuda salasõna“.